Sunday, June 29, 2008

TOo l@t3 ?

Isn't this is too late for me to write about its ? when she rejected me last year, she asked me to listen to a song named 抱歉 by 陈势安. After she left yesterday, suddenly i have the feeling to listen about that song. Honestly speaking, i feel regret to not really listen and feel the song deeply. Now, i really understand what she meant that time and in short, she meant this


陈势安 ~《抱歉》


我尽量不去怀念反正都遥远
多美的画面都是昨天
其实最好别碰面问候都避免
朋友的界限太难拿捏
我不懂如何敷衍假装已事过境迁
这角色该怎么演
非常抱歉并不想知道你生活的细节
我的感觉永远不会成为你的感觉
非常抱歉离开你我打算更彻底一些
需要时间慢慢复原
练习如何去遮掩对你的感觉


Maybe, now is too late for me to reply her that actually i never blame her for rejected me but i hope that she can read this and listen to the song named 别说抱歉 by 黄祺铭. Once again , wish her all the best in her study path and also life there .



黄祺铭 ~别说抱歉


妳 带走了这一池霓虹
妳闪烁的话我听得多
明天就只是朋友
记得要这样做
妳没对我要求些什么
别介意我付出过
就算感情不会有结果
爱的总应该比被爱
给的更多
别说抱歉
别为了我而在意
别委屈自己
也许我一直不够努力
也许我还不是太适合妳
别说抱歉
别为了我而逃避
更好的往已
让妳的未来充满了惊喜
这样的伤害我总要经得起
让过去的过去
妳 带走了这一池霓虹
妳闪烁的话我听得多
明天就只是朋友
记得要这样做
妳没对我要求些什么
别介意我付出过
就算感情不会有结果
爱的总应该比被爱
给的更多
别说抱歉
别为了我而在意
别委屈自己
也许我一直不够努力
也许我还不是太适合妳
别说抱歉 别为了我而逃避
更好的往已
让妳的未来充满了惊喜
这样的伤害我总要经得起
让过去的过去
问我曾无心伤害了妳
愿这首歌能充当妳的记忆
别说抱歉
别为了我而在意
别委屈自己
也许我一直不够努力
也许我还不是太适合妳
别说抱歉
别为了我而逃避
更好的往已
让妳的未来充满了惊喜
这样的伤害我总要经得起
让过去的过去
让我可以成为永远的记忆
愿妳能找到更好的人相依
让愿意的愿意


No comments: